Strict Standards: Non-static method Debugger::invoke() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /navilogic_www/cake/libs/debugger.php on line 567

Strict Standards: Non-static method Debugger::getInstance() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /navilogic_www/cake/libs/debugger.php on line 567
 Lokalizator GPS i terminal NaviLogic

Lokalizator NaviLogic

Jest niewielkim urządzeniem dyskretnie instalowanym w pojeździe. Wbudowane moduły GPS i GPRS umożliwiają bieżące zbieranie informacji na temat lokalizacji i stanu pojazdu oraz ich natychmiastowy przesył na serwer. Lokalizator NaviLogic wyposażony jest w szereg łącz cyfrowych i analogowych umożliwiających podłączenie różnorodnych czujników i urządzeń, takich jak cyfrowa sonda paliwowa, pływak, termometr, obrotomierz, czujnik zapłonu, czujnik otwarcia drzwi ładowni i wiele innych. Lokalizator posiada również wbudowaną pamięć wewnętrzną oraz własną baterię umożliwiającą zbieranie i wysyłanie danych nawet po odłączeniu od zewnętrznego źródła zasilania.

Przystawka CAN

Umożliwia odczyt poprzez magistralę CAN szeregu parametrów z komputera pokładowego pojazdu, m.in. dystans, poziom paliwa w zbiorniku, zużycie paliwa, oraz obroty. Umożliwia precyzyjne kontrolowanie zużycia paliwa w pojeździe.


Zakres wykorzystania danych z magistrali CAN w raportach NaviLogic jest stale rozszerzany.

Sonda Paliwowa

Sonda ultradźwiękowa służy do prowadzenia dokładnych pomiarów poziomu paliwa. Urządzenie to montowane jest bezpośrednio w baku pojazdu i podłączane do lokalizatora NaviLogic. Sonda tego typu charakteryzuje się wysoką niezawodnością i dokładnością pomiaru bez względu na rodzaj stosowanego paliwa. Informacje o poziomie paliwa, tankowaniach i ewentualnych upuszczeniach przekazywane są na bieżąco do lokalizatora NaviLogic i raportowane w Panelu Operatora.

Czytnik i identyfikator RFID lub Dallas/iButton

Aby umożliwić szybkie i bezbłędne rozpoznanie kierowcy użytkującego pojazd wprowadziliśmy rozwiązanie oparte o system identyfikacji radiowej. Pojazd zostaje wyposażony w specjalny czytnik, a każdy użytkownik otrzymuje identyfikator w formie wygodnej w użyciu karty lub dyskretnego breloczka. Dzięki RFID kierowca nie musi wprowadzać kodów identyfikacyjnych, jest rozpoznawany przez system po przyłożeniu identyfikatora do czytnika.